Відбулася навчально-методична конференція |
Традиційна LII навчально-методична конференція «Впровадження інноваційних технологій організації навчального процесу в ХНМУ – провідний шлях підвищення якості вищої медичної освіти» розпочалася в медичному виші 30 січня і була присвячена 215-й річниці Харківського національного медичного університету. Відкрив конференцію перший проректор з науково-педагогічної роботи Валерій Капустник, який зазначив нагальність і актуальність розвитку медичної освіти. «Інновації – це рух у напрямі змін та діяльність, з якою стикається викладач закладу вищої освіти, пов’язана з нововведенням в різних галузях педагогіки, медицини тощо, а також в організації праці та управління. Безумовно, ці інновації повинні бути засновані на досягненнях передового досвіду, на сучасних досягненнях науки», – наголосив у своєму зверненні Валерій Андрійович. У ході конференції було зазначено, що головне для сучасного педагога – завжди бути дослідником і новатором, який цікавиться досягненнями педагогічної науки й фаховими знаннями. Одним із завдань, поставлених перед навчальним закладом згідно з законом про вищу освіту, є органічне поєднання в освітньому процесі наукової і інноваційної складової. Без інновації не буває руху й змін, не можна уявити сучасного викладача та сучасного закладу освіти. На конференції також було підкреслено, що «ефективний викладач», безумовно, повинен навчатися протягом усього життя, вміти фахово проводити заняття і викладати матеріал у різних групах студентів. У викладанні важливо долучатися до використання інноваційних сучасних методів навчання – таких, як дистанційне мобільне навчання, тобто тих, що даватимуть змогу студентам отримувати знання у будь-якому місці його перебування і в будь-який час. Під час заходу обговорили питання стосовно медичної електронної освіти, ефективної оцінки знань студентів-іноземців, організації самостійної роботи студентів, а також інноваційні технології організації навчального процесу на теоретичних кафедрах, при підготовці лікарів-стоматологів, лікарів-інтернів тощо. У рамках конференції учасники змогли обмінятися своїми знаннями, думками, розробками та досвідом, який напрацьовано в колективах, задля подальшого впровадження сучасних методів навчання в практику повсякденного життя. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|